hopptokiga

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Fjesk o dressyr tävling

Av Myy o Moa Hardarsson o Svensson - 22 februari 2011 21:33

Idag blev de att gå upp vid 9, stack te janneberg vid 11 där det skulle bli dressyr tävling vid halv 1, så fotade en massa, mest på Kerstin o Bosse, super söta va dem, oxå en massa på Amy som dampade i hagen i typ 20min xD

Iaf, Olivia vann dressyren me Jack, grattis te dejj :)

För ngn timme sedan va jag o Moa hos Rasken, mockade,fyllde på vatten o fodrade, släppte sedan in dem o började mysa me Rasken lite, älskade mys ponnie, haha fjeskade en del me morötter o en massa klappar o pussar, han gillade de en massa iaf (:

Åkte sedan hem te Moa o fixade me grejerna te imon, blir ju blått då jag har mest av de o han passar bäst i de oxå, så han kommer bli dö snygg, han får ju låna Johnsiis box imon så han kan stå inne medans jag fixar Dawina o bygger banan o går den, super bra, bara att nt alla barn kommer dit, kommer ju redan vid 11 te janneberg, så får hoppas dem låter honom va, han e ju lite som han e :)

Ngn bild på Kerstin o Bosse kommer nu, o ngn på damp Amy (:

Amy som dampade i hagen i typ 20min xD

 

   

BondBo o Kerstin Mandelberg :)<3

 

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Okejj som sagt jag har haft en hel del hästar genom mina 2år nu, jag har börjat på mitt tredje år nu. Men jag börjar från början, där allt startade, den 24/4-08 Jag träffade min första älskling då, James Joy Xx. Han e en svart valack av rasen e...

Av Myy o Moa Hardarsson o Svensson - 28 februari 2011 09:15


Vid 2 tiden efter mitt samtal me en jävla läkare så åkte jag te Moas skola, väntade där me henne t   ills hennes mamma kom, då åkte vi hem te Moas, haha såg hennes klasskompis röka vid en gränd så henne mamma körde in där o vände, jag o Moa log som s...

Av Myy o Moa Hardarsson o Svensson - 27 februari 2011 08:45

Tog ut sovmorgon idag me så va i stallet vid halv 9, fixade o så, blev klara vid 10. Mamma o Moa skulle komma vid 11 så jag o Nettan packade ner alla WigWams saker, fick även ett pelham bett o ett kedje grimskaft te Rasken, min häst e lite väl pigg...

Av Myy o Moa Hardarsson o Svensson - 26 februari 2011 08:30

         Vaknade vid halv 8 idag, tog ut lite sovmorgon. Mockade o så, blev klara vid 10 tiden, skulle löshoppa Tussan vid 12, så gick o hämtade in det lilla monstret. Fotade en massa när hon hoppade, så blir lite bilder här, fan vilket tempo hon...

Av Myy o Moa Hardarsson o Svensson - 25 februari 2011 08:15

Idag gick jag som vanligt upp vid 7, låg o drog mejj i sängen ett tag innan jag gav mejj ut te stallet. Släppte ut James, Tussan o Queenie o resten av hästarna sedan började vi mocka. Klara vid sådär halv 10, fikade me Malin o dem, massas mysigt ...

Presentation


Hejsan, Moa o Myy här :D
Vi är två tjejer som älskar hästar, livet och att rida!
Vi rider båda två samma häst, Rasken.
Myy är fodervärd på honom och jag är medryttare.
Han är bäst på precis allt!


Kram / Moa o Myy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards